چگونه به اکسپلور برویم؟ (3)
9. ویدیوهای طولانی تحت عنوان IGTV را امتحان کنید:
شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که IGTV چیست و چگونه می توانیم IGTV بگذاریم؟ امروزه ویدیوهای IGTV طرفداران زیادی دارند؛ زیرا محتوای تولید شده در آنها خلاصه نمیشود و در اغلب موارد بسیار کامل است.
ممکن است برخی تصور کنند که محتوای IGTV طولانی است و اکثر کاربران تمایلی به مشاهده ویدیوهای طولانی ندارند. شما به عنوان یک برند باید از هر فرصتی برای محبوبیت و معروفیت پیجتان استفاده کنید. فضای IGTV چنین فرصتی را در اختیار شما قرار داده است و شما میتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
تا جایی که میتوانید ویدیوهای جذاب در رابطه با حوزه فعالیت خود در این فضا قرار بدهید. سعی کنید این ویدیوها دانش و آگاهی مخاطبانتان را در مورد حوزه کاری شما افزایش بدهد.
10. پست های فروشگاهی خودتان را منتشر کنید:
امروزه پیجهای بسیار زیادی به فکر ساخت فروشگاه اینستاگرام هستند و محصولات خود را در قالب پستهای فروشگاهی منتشر میکنند. این پستها در بخش خرید یا «Shop» نمایش داده میشوند.
البته محبوبیت این پستها خیلی بیشتر از محتوای موجود در IGTV است؛ زیرا افراد زیادی تمایل دارند که از این بخش دیدن کنند و خرید خودشان را از این قسمت انجام دهند.
در صورتی که تمایل دارید محصولات خودتان را در اینستاگرام به فروش برسانید لازم است بخش فروشگاه اینستاگرام را فعال و پس از آن از محصولات خودتان رونمایی کنید و با افزایش تعامل مخاطبان به بخش Shop بروید.
بخش خرید در اکسپلور اینستاگرام بسیار اشباع شده است و اگر میخواهید فروش خوبی داشته باشید، باید محتوای بینقص و درجه یکی را برای مخاطبانتان به نمایش بگذارید.
11. با اینفلوئنسرها و سایر برندها در ارتباط باشید:
یکی دیگر از راههای افزایش تعامل و ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که برندهای فعال در حوزه کاری خودتان و اینفلوئنسرها واینستاگرامرهای مورد علاقه خودتان را فالو (دنبال) کنید.
در دایرکتشان با آنها ارتباط بگیرید و سعی کنید که این ارتباط را به صورت مداوم و مستمر حفظ کنید. از محصولات آنها در استوری خود نام ببرید و به آنها اطلاع دهید. آنها حتماً استوری شما را در بین استوریهای خود منتشر میکنند و به این صورت تعامل کاربران با شما نیز بیشتر خواهد شد.
12. الگوریتم اینستاگرام را دور نزنید
یکی از نکات بسیار مهمی که موفقیت شما را در اینستاگرام رقم میزند، حرکت کردن هماهنگ با الگوریتم اینستاگرام است.
سعی کنید همیشه با این الگوریتم هماهنگ باشید ؛ زیرا هماهنگی با این الگوریتم به ورود شما به صفحه اکسپلور کمک بسیار زیادی میکند.
یکی از کارهایی که برخی از کسب و کارهای اینستاگرامی انجام میدهند، خرید فالوور است. چنین اقداماتی ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد ولی در بلندمدت به ضرر شما خواهد بود و قطعا اینستاگرام را از شما دلسرد خواهد کرد.
الگوریتم اینستاگرام بر اساس فناوری یادگیری ماشین کار میکند و هر روز هم بهروزرسانی میشود، از این رو هرگز فریب نمیخورد و خیلی راحت می تواند فعالیتهای غیرواقعی و غیرمعتبر را تشخیص بدهد.
سعی کنید تمرکز خود را روی تولید محتوای جذاب و ارزشمند بگذارید و مخاطبان را به صورت واقعی و ارگانیک به سمت پیج خود جذب کنید.
چگونه به اکسپلور برویم؟
دنیای امروز متعلق به تمامی کسانی است که بتوانند از طریق اینترنت و پلتفرمهای شبکههای اجتماعی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنند.
یکی از ابزارهای مهم برای فروش اینترنتی، اینستاگرام است. مطالعات نشان میدهد که بیش از 50 میلیون نفر ایرانی در این رسانه فعال و اکتیو هستند و در صورتی که شما بتوانید محتوای جذاب و مفید تولید و این محتوا را وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام کنید، مطمئن باشید که میتوانید فروش بسیار شگفت انگیزی را تجربه کنید و به اهداف و آرزوهای خود جامه ی عمل بپوشانید.
در صورتی که تمایل دارید در اینستاگرام به موفقیت برسید، حتماً برای آموزش اینستاگرام زمان بگذارید و ترفندهای فعالیت و فروش در این پلتفرم را یاد بگیرید. بدانید که رمز پیروزی شما در آموزش مستمر و مداوم است.
حالا به ما بگویید، آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا در اینستاگرام کسب و کاری راه اندازی کردهاید؟ آیا تاکنون برای ورود به صفحه اکسپلور تلاش کرده و در این راستا به موفقیت رسیده اید؟
برای ورود به صفحه اکسپلور چه اقداماتی انجام داده ید؟ با چه روشهایی برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام آشنا هستید؟ آیا پس از ورود به صفحه اکسپلور میزان بازدید از پیج شما بیشتر شد؟ لطفاً نظرات ها و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.